logo
“Amacımız yerli turistin rotasını Anadolu’nun eşsiz zenginlikteki mirasına çevirmek.”
+90 216 326 29 03
info@rotahane.com
Top

Adıyaman

Kültür Gezisi
1. Gün: İstanbul - Adıyaman - Nemrut / 22 Mayıs 2019, Çarşamba
Siz değerli misafirlerimiz ile İstanbul Havalimanı iç hatlar terminalinde saat 09.30’da buluşuyoruz. Bilet ve bagaj işlemlerimiz sonrasında saat 10.55’te Adıyaman’a hareket ediyor, 12:50’de iniyoruz. Komagene efsanevi kralı Antiochus’un yaptırmış olduğu devasa Karakuş Tümülüsü, Cendere Köprüsü, Selçuklu Köprüsü, Yeni Kahta Kalesi görüyor akabinde Nemrut Milli parkına giriş yapıyoruz. Milli park içerisinde Arsameia Antik Kenti son molamız oluyor, burayı da gördükten sonra Nemrut zirvesine hareket ediyoruz. Gün batımını efsanevi manzara ile izledikten sonra dağdan iniyoruz. Konaklamamız Hilton Garden İnn’dedir. www.hilton.com.tr/oteller/turkiye/adiyaman/hilton-garden-inn-adiyaman
2. Gün: Adıyaman – İstanbul / 23 Mayıs 2019, Perşembe
Kahvaltının ardından Adıyaman Müzesi’ni geziyoruz. Müzede Paleolitik Dönem’e ait el baltaları, delici ve kesiciler; Kalkolitik Dönem’e ait pişmiş topraktan kaplar, Tunç Çağına ait süs eşyaları; Roma ve İslâm Dönemine ait seramik kaplar sergilenmektedir. Yine çeşitli dönemlere ait mühürler, kadın ve erkek takıları, insan ve hayvan figürinleri, mozaikler, altın, gümüş ve bronz sikkeler; yöreye ait etnografik eserler sergilenmektedir. Müze gezimiz ardından alış-veriş için serbest zaman verilecektir. 13:45 Uçuşumuzla İstanbul’a dönüş sağlıyoruz.